Intervju med sjuksandra



Hej Sandra, hur är det med halsflussen?
Ja det verkar iaf gå framåt,hostan kommer och går och pencillinkuren börjar nog ta lite, förutom att jag hatar att svälja tabletter :/ ,Så himla tråkigt att inte kunna träna på drygt 2veckor, jag får köra lite stretching istället=) 

Hur tycker du sista träningen innan matchen på måndag såg ut?
Av det lilla jag såg av spelet så såg det ganska bra ut, aktiva i försvaret och släppte inte till så mycket från slottet.
Linn, Hanell och Carro hade många farliga anfall och hanell snygga avslut (;

Du har ju varit målfarlig i de flesta matcherna hittills, vem tror du blir mest målfarlig i måndagens match?
Jag tror det kommer vara blandade målskyttar sett till matchen, men Hanell har ju visat att hon kan sätta dom i krysset, så hon kommer nog vara farlig på måndag.

Och vem tror du gör måndagsmatchens första mål?
Oj den var svår, det kan bli vem som helst så jag vågar inte gissa, jag hoppas bara någon gör det, jag kommer bli lika glad vem det än är:D

Hur känns truppen med 2 förluster i bagaget, har laget taggat om tror du?
Ja, jag tror truppen är grymt revanschsugna, speciellt från Endre förlusten. Laget kommer vara taggade till tusen och göra allt!

Vad tror du kommer vara viktigt att fokusera på under matchen?  
Försvaret absolut,sätter vi det så kommer kontringarna och många mål! 

Vad tippar du för slut resultat?
Jag tippar 6-3 till oss, dock så brukar jag inte vara så bra på att gissa resultat, men något jag vet är att vi kommer vinna!:D

Tack så mycket och heja på oss från läktaren!
Det ska jag absolut, heja DALEN!!

Måndagens uppställning

Målvakt
Mackan

1a femman
Jg
Hilma
Ida
Chippen
Unne

2a femman
Ivar
Sorsa
Linn
Hanell
Carro

3e femman
Katta
Folke
Jennie
Jennifer
Stege

Börjar på bänken
Jankan
Olle
Veronika



/#99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0