Desperata hemmafruarna

Nu är det seriedags! Av alla serier som finns så blir det de desperata hemmafruarna. Det är ju liksom självklart att det blir den serien eftersom att alla äldre personer i laget sitter längst fram i bussen. Desperata? Vi längre bak i bussen har ingen talan. Jag som är en av de yngre i laget ska vara snäll, tyst och göra som jag blir tillsagd.
Så det är bara att gilla läget!

Ja, var vi är nu på våran resa har jag ingen aning om för det är becksvart utanför föntstret. Vi passerar lite lampor och skyltar då och då, men jag skulle chansa på att vi är i glada hudik om en stund.
Pga mörkret är det lite svårt att ta kort med webbcamen men bilder från kameror kommer läggas upp senare. Det tycker vi om!

Det har inte hänt något speciellt. Alla är fortfarande glada och vakna!

HEJA DALEN!!!

Vi kör fem snabba med Jenny Gustafsson
Godis/Glass - Godis, jag har med mig värsta stora påsen!!
Blonda killar/Brunett killar - Gillar alla killar!!
Left/Right - Right = rätt!!!
Stockholm/Umeå - Stockholm,,Daaahh!!
Sommar/vinter - Sommar och sol :)


Det blir vita stället i helgen - Grr va läckert!!!

Kommentarer
Postat av: JG

hahaha ida! :D

ville faktiskt göra en blandning av stockholm och umeå men jag fick inte! :(

2009-09-18 @ 22:15:55
URL: http://tjugofyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0