On the road...

Japp, nu ska jag göra mitt första o troligen enda blogginlägg "ever"
Sitter på bussen på väg hemmåt från Karlstad.."vi kom, vi vann o vi for" de är väl de man kan säga om matchen..

Självklart ska jag publicera några underbara citat från helgen.

Under matchen mot Rönnby
Urban till Widar; Men släpp bollen då!!
Widar till Urban; Men jag ska...
...orka skrika tillbaka, men kul vare iaf...
 
Hilma under matchen mot Karlstad
2 min för uppprepade; Men va fan nu fåre va nog, nu skiter jag i de här!!!
..detta efter att domarna gång på gång under matchen hittat på massa regler....

vidare..
Domaren; Man får styra bort spelaren med handen om man har boll och har ett håll att spring mot
...WHAT? Jag lovar han sa så...

Vidare under matchen så spelades den nya "guldsatsningen" 400 grr eller nått 
Folkesson om reklamen; Men så jävla TÖNTIGT!!!

Loppan om fantasi filmer; Alltså jag blir så jäkla förbannad då folk på film springer genom väggar o sånt. Så är de faktiskt inte i verkligheten...



Dalen herrarna tappade 2-0 ledning mot Warberg. Matchen slutade 2-7...inte bra, men de kan knappast vara lätt att möta Warberg borta...

Japp, de va allt från moi...Hane bra!!
#1


Kommentarer
Postat av: Bäx

Hoho, alltid trevligt med fina citat från matchen. Loppans måste jag säga var riktigt skarpt ;)



Veni vidi vici!

2009-10-04 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0