Intervju med Jennie



Som tidigare nämnts hade vi träningsläger i Vindeln i helgen och just därför kollade jag läget med den forna vindelntjejen Jennie Holmgren om hennes tankar kring helgen som var.
 
Tjena Jennie! Hur känns kroppen efter den intensiva helgen?
Man kan säga att man känner att man har tränat, jag var helt slut i söndags kväll. Jag har ont över hela kroppen. haha!
 
Berätta kort om hur upplägget för helgen såg ut?
Vi hade två pass både lördag och söndag. På lördagen hade vi match mot Vindelns Damlag och på söndagen hade vi match mot ett pojklag.
Sen på lördagen efter matchen mot Vindeln delades vi upp i grupper för att göra förrätt, huvudrätt och efterätt på kvällen. Och man kan säga
att  det blev en stor succé med middagen. Vi borde vara med i någon kocktävling :)

Hur var stämningen i laget under helgen?
Den var väldigt bra, det var synd att det var många som var sjuka, behövde jobba osv. Men det var verkligen en succé helg. (kan även bero på att vi var i mästarbyn VINDELN) 
 
Vad har varit bra i helgen? Vad kan vi ta med oss?

Att vi var i vindeln :) haha..
Jag tycker att vi har haft väldigt bra fart och jag tycker att vi speciellt ska ta med oss matchen mot killarna. Där stod vi upp bra även fast vi
haft två träningspass och en match innan. 
 
Tack Jennie!
/Katarina Bjuhr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0